wtorek, 27 października 2009

ślubny...i trochę wspomnień...:)

kolejny ślubny...tym razem kropelkowy..choć tej dużej ilości kropelek oczywiście nie widać...hmmm.... ale były..., zanczy są...musicie mi uwierzyc...:)...prawie na kazdym wywijasku są kropelki.....
dziękuję kochane za wspaniałe słowa....za to ze zaglądacie...za to ze jesteście...dzięki wam poznaje nowe, wspaniałe blogi, które są dla mnie inspiracją...
powiem cicho ze powstało następne pudełeczko...ale to następnym razem...:)
buziaki....i zapraszam do oglądania:)









tak mnie rozmiękło tamto zdjęcie mojego mistrza, że wyszukałam dwa z czasow kiedybyłem mały i nadziadka mówiłem "kaki"...hi hi:)...fajny, co?...hi hi:)


13 komentarzy:

Joasiunia:) pisze...

Ale ekstra album! Jakie ma wymiary Julitko hmm???:) Tak z ciekawości pytam...:)

A Twój przystojniak nononoo:D A jakie heleganckie szelki:):):)

slodqa pisze...

Ale malutki Jasiek! :) uroczy:)
A album delikatny i romantyczny - prawdziwie ślubny:)

Joasiunia:) pisze...

Dzięki za info:) Ja się przymierzam do zrobienia swojego albumiku:) Jeden już zrobiłam... Muszę tylko obfocić i okładkę dorobić,bo nie mam jakoś do niej tchnienia hihi;)

Dzięki pozdrawiam pa:*:)

maj. pisze...

Przepiękny!!! I album i Mistrz!!!!
"Kropelki" są delikatne i eleganckie :))

Dorota pisze...

Elegancki i piękny album.
Mistrzu fajniutki!

;) pisze...

No jakie cudności... tak subtelnego albumiku już dawno nie widziałam...
Piękny wprost:)
A pytanko malusie dla niewprawnej sierotki scrapowej: jak (albo z czego)się robi kropelki?

raeszka pisze...

Julitko ten album jest cudny, bardzo mi się podoba :), a mały Jasiu jest przesłodki nic tylko przytulać i całuskować :)

BitchA.Lgl© pisze...

your album is really beautiful.
stunning creation...

Mazmika pisze...

Uroczy album...taki delikatny...mmm z zawiajskami i kropeczkami...piękny!
A Synek przesłodki :)

Unknown pisze...

Prześliczny ten albumik zrobiłaś :))
A synek - rośnie na przystojniaka :)

Anna Zaprzelska pisze...

Świetny album! Podziwiam, gdyż wyobrażam sobie, że jest bardzo pracochłonny.

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Julitko album zrobiłaś rewelacyjny.
Synek Twój sama słodycz (trochę młodszy od mojego Szymka :)))

Edzia pisze...

witaj - jestem tu pierwszy raz i jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac i bloga!!! Pięknie pozdrawiam i zapraszam do siebie:)