piątek, 16 października 2009

mój pierwszak i kolejne wyzwania:)

wyzwanie na Stamp with fun wg mapki
oraz w Doodle Palace - kartka na jakąś okazje, z brokatem itp....
tak więc dwa w jednym...:)







drogie dziewczyny...ogłaszam wszem i wobec iz jutro wstawię zdjęcia wszystkich pudełeczek które brały udział w zabawie...a po długiej naradzie....a raczej przemyśleniu mojego mistrza ...(czyli po kilkunastu minutach po wyświetleniu na blogu)......zostanie wyłoniony zwycięzca!!!!

dziś mój mistrzu był pasowany na ucznia....ach....mój już nie tak mały szkolniak...:) mój mały astronom tak był przejęty tym dniem ze wciąż się mnie pytał czy jestem z niego dumna ze jest juz prawdziwym uczniem....pewnie ze jestem dumna...zawsze!!!:)
kiedyś jak będzie latał w kosmos to może polecę razem z nim...moze sie odwaze...
...miłej i spokojnej nocki!:)

2 komentarze:

raeszka pisze...

karteczka jest super, a Jasiu, to już prawdziwy szkolniak :), mnie w dniu pasowania na ucznia interesowało tylko co jest w tubie hihi

Doodle Palace pisze...

So very Pretty! And so much detail! Really LOVE your image! LOL =) Thanks so much for joining us this week at Doodle Palace!
Dee and Robin