niedziela, 3 czerwca 2012

spotkanie uscrapowanych po raz ostatni.....

  31 maja odbyło się ostatnie IV  spotkanie uscrapowanych - edycja Legnica...tym razem u Oli:) jak zawsze obecne były wszystkie osóbki- czyli Joaśka, Ola , Ja i Agata:)
oczywiscie jak zawsze były dwa dania - pierwsze to karty do albumu o kartkach: a drugim zadaniem było ozdobienie ramki z użyciem przynajmniej trzech kwiatków ręcznie zrobionych:) ...praca wrzała....pomysły w głowach też....tylko zbrakło prawdziwych kotów do pozowania...ja jedna kartę zrobiłam na odwrót -miała być z chmurka i kotek łapiący kłębek wełny, ale niestety ze względu  na to że zrobiłam odwrotnie kotek został odklejony i wyszło jeziorko z kotkiem łapiącym kłębek....hahahaha....jakoś z tego wybrnęłam prawda?:)
 a oto nasze poczynania:) 
(zdjęcia zapożyczone od Oli:)


dziękuje dziewczyny za te cztery spotkania pełne twórczego bałaganu i świetnych prac:)

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Sorry i have not commented till now, i have been reading your blog for a although now though. It has turn into component of my morning routine.