niedziela, 14 sierpnia 2011

latem zima?.....:)

34# wyzwanie szuflady - wg mapki
.....a oto moja interpretacja mapki:)....wiem, wiem, jeszcze nie święta, ale tak jakoś nabrałam ochotę na taką karteczkę:)....przyznam szczerze że zrobiłam dwie do tej mapki i nie mogłam sie zdecydowac którą wstawić na wyzwanie....ale wydaje mi sie że choc zimowa, to i tak sie nada....hehe:)....tą drugą pokaże w późniejszym czasie:)
....i mam prośbę, czy ktoś ma dziurkacz, który robi takie zawijaski? z miłą chęcią bym przygarnęła takie -oczywiście odwdzięczę się!:)


a oto mapka....


zapraszam na blogi mojej siostry:) tu - jest tu pierwsza karteczka którą zrobiła na wyzwanie:)....i tu gdzie można zobaczyc jej prace akwarelkowe:)

4 komentarze:

Unknown pisze...

Piękna karteczka i ta muzyka w tle.
Aż mam ciarki
Dziękuję za udział w zabawie
Pozdrawiam
Kaśka DT Szuflada

Montażownia.pl pisze...

Śliczna kartka, piękn akompozycja :)

Justyna pisze...

Bardzo fajnie zinterpretowałaś mapkę :) I widzę że już przygotowania do Świąt u Ciebie :)

Bewix - Bea pisze...

Świetna kartka :-)

ja mam taki dziurkacz - jesli cię interesuje czekam na maila :-)